Van hype naar online uitgeefstrategie

Echt aan de slag met sociale media
Je wilt innoveren en je uitgeverij laten excelleren in de uitgeefbusiness? En je wilt slim gebruik maken van de sociale media om dat te realiseren? Dan is de vernieuwde editie van de cursus ‘Van hype naar uitgeefstrategie’ een goede investering. Techniek en klantgerichtheid vinden elkaar in diverse toepassingen van sociale media op internet. Het gebruik van online informatie is fors toegenomen met de komst van mobiele en laagdrempelige hardware (smartphones en tablets). Het aantal gebruiksmomenten van online media en sociale netwerken neemt hierdoor alleen maar sneller toe. Niet alleen voor particulier gebruik, maar ook in allerlei beroepen en branches. Welke nieuwe mogelijkheden zijn voor jouw uitgeverij belangrijk en welke (nog) niet? Daarvoor moet je onderscheid kunnen maken tussen de hypes en de echte kansen voor jouw uitgeefbeleid. Maar bovenal moet je er echt mee leren werken. Dat kan nu met de vernieuwde editie van “Van hype naar online uitgeefstrategie”.

 

Van hype naar uitgeefstrategie – uitgeven in de online wereldAl eerder ontwikkelden UVW en Uitgeversacademie de 5-daagse opleiding‘Van hype naar uitgeefstrategie – uitgeven in de online wereld’.

Deze opleiding is in 2007 en 2008 vele keren verzorgd en werd door de deelnemers hoog gewaardeerd. Dit vernieuwde aanbod is afgeleid uit de ervaringen en behoeften van de deelnemers aan deze opleiding en opnieuw specifiek gericht op relevante zaken voor uitgeverijen voor vak en wetenschap. Bovendien is er nu gekozen voor een modulaire opbouw.

 

NIEUWE OPZET: Op 3 terreinen wegwijs in sociale media

Deze nieuwe opzet bestaat uit drie cursusdagen, die elk op een ander terrein de situatie van de online wereld behandelen. Module 1 de stand van zaken online en de businessmodellen, Module 2 de communicatie en marketing, Module 3 inspelen op opleidingsbehoeften. Je kunt alle drie de dagen na elkaar volgen, maar ook een dag naar keuze selecteren.

Tijdens het volgen van de cursus krijg je informatie en verwijzingen naar voorbeelden van interessante websites via de digitale leeromgeving van de Uitgeversacademie.

KLIK HIER VOOR MEER INFORMATIE EN DE AANMELDINGSPROCEDURE